امر به معروف و نهی از منکر سد راه نفوذ دشمنان اسلام احیای این فریضه به پایداری انقلاب اسلامی کمک و سد راه نفوذ دشمنان اسلام است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام رضا محمدنسب امام جمعه میاندورود در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر با تأکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه است، گفت: متولیان فرهنگی نقش مهمی در اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دارند که آموزش نوجوانان و جوانان، دانش آموزان، دانشجو و طلاب در این زمینه از برنامه‌های مهم این ستاد در شهرستان است.

 وی با اشاره به اینکه ستاد امر به معروف تلاش دارد جامعه را به سمت نیکی و خوبی‌ها هدایت کند، افزود: در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر شعبه‌ای در دادگستری تشکیل شده است. 

امام جمعه میاندورود با اعلام اینکه این شهرستان در میان ٢٢ شهرستان توانست رتبه نخست در زمینه اجرای امر به معروف و نهی از منکر را کسب کند، گفت: سه عنصر در نهضت سالار شهیدان نقش داشته که یکی از آن‌ها امر به معروف و نهی از منکر بوده است، همه افراد مکلف هستند که نسبت به یکدیگر امر به معروف و نهی از منکر کنند.

حجت الاسلام محمدنسب افزود: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر محصولش پیشرفت، رشد و نجات جامعه و انسان است. 

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب، صنایع دستی، کتاب، نقاشی کودکان با موضوع حجاب، تولیدات مشاغل خانگی در زمینه اقتصاد مقاومتی از برنامه‌های جانبی این همایش در میاندورود بوده است.در این همایش به تعدادی از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، لوح تقدیر اهداء شد و از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میاندورود بعنوان رییس کمیته فرهنگی نیز تقدیر و تشکر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/آ

برگزاری همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر میاندورود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار